Aktuality
Prosíme uživatele, kterým se nedaří připojení k EBSCO zdrojům, aby kontaktovali oddělení bibliograficko-informačních služeb na bis@upol.cz a pomohli s diagnostikou problémů uvedením následujících skutečností.
- Zda se připojujete v rámci univerzitní počítačové sítě – z PC na fakultách, v knihovně apod. nebo přistupujete vzdáleně, tj. mimo univerzitní síť – z domu, VPN připojení, wifi na mobilních zařízeních aj.
- Z jakého odkazu (URL) se připojujete na portále e-zdrojů – "Otevřít zdroj", odkaz pro vzdálený přístup přes Shibboleth nebo EZproxy, viz "Dodatečné informace o zdroji" na stránce zdroje EBSCO.
- Pokud se připojujete z jiného odkazu, uveďte jej prosím.
EBSCO nabízí dvě speciální stránky pro testování funkčnosti přístupu, budeme rádi, když testování provedete a zašlete nám screenshoty zobrazených stránek:
Pro IP autentizaci použijte: https://search.ebscohost.com/testauth.aspx, zde naleznete také odkaz na odstranění ověřovacích souborů cookie (Remove EBSCOhost Authentication Cookie), což může vyřešit Váš problém s připojením.
V případě problémů s přístupem přes Shibboleth použijte: https://search.ebscohost.com/login.aspx?authtype=shib&custid=s7108593&debug=true. Po autentizaci (přihlášení univerzitním účtem) se zobrazí podrobnosti o konfiguraci.
Děkujeme za spolupráci.